preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Poveznice

Vijesti

Ispitivanje mišljenja učenika strategijama učenja i poučavanja u nastavi matematike, fizike, biologije i kemije i stilova učenja

U sklopu projekta Gimnazija 100+ koji se provodi u Srednjoj školi Krapina i Srednjoj školi Pregrada želimo unaprijediti ishode učenja u području matematike i prirodoslovlja, omogućiti stjecanje dodatnih kompetencija, osigurati veću uspješnost na ispitima državne mature i uspješan nastavak obrazovanja. Jedna od aktivnosti u projektu je anketiranje učenika o strategijama učenja i poučavanja u nastavi matematike, kemije, biologije i fizike koje se odvijalo od 26. veljače od 4. ožujka 2016.

Stručne suradnice iz Srednje škole Krapina (Mirjana Laginja, Brankica Čavužić i Ksenija Rissi) i Srednje škole Pregrada (Ksenija Kovačević Poljak) s analizirale su odgovore učenika te izradile Izvještaj za potrebe projekta. Na temelju kvantitativne analize rezultata, može se zaključiti kako učenici žele da se suvremene strategije učenja i poučavanja koriste u većoj mjeri, nego što su trenutno zastupljeni u nastavi prirodne grupe predmeta.


Nastavnici matematike u prosjeku najviše koriste učenje putem rješavanja problema, metodu usmenog izlaganja, metodu razgovora, učenje vođenim otkrivanjem, individualni rad te pripremaju različite radne listiće i materijale za učenike. U nastavi kemije najzastupljenije je učenje putem rješavanja problema, metoda usmenog izlaganja, učenje otkrivanjem-korištenjem simulacije, metoda razgovora, demonstracija, učenje vođenim otkrivanjem, praktičan rad, individualan rad, grupni rad i rad u par.

U prosjeku, u nastavi biologije najzastupljenija je metoda usmenog izlaganja, učenje otkrivanjem – korištenjem simulacije, upotreba digitalnih nastavnih materijala poput prezentacija i slika, individualni rad i rad na tekstu. U nastavi fizike, u prosjeku je najzastupljenije učenje putem rješavanja problema, metoda usmenog izlaganja, učenje otkrivanjem – korištenjem simulacije te korištenje digitalnih nastavnih materijala poput prezentacija i slika

Uz preferirane suvremene strategije poučavanja, učenike se anketiralo i o njihovom načinu učenja pojedinog predmeta. Pokazalo se da učenici u prosjeku postižu najviše rezultate na subskali vizualnog stila učenja pa ne iznenađuje što bi voljeli da se u nastavi češće koriste digitalni nastavni materijali poput prezentacija, animacija i videa te slika. Međutim, ne treba zanemariti ni ostale stilove učenja te upravo zbog toga tijekom nastavnog procesa treba izmjenjivati različite strategije učenja i poučavanja.

 


Priloženi dokumenti:
Izvjestaj_strategije_ucenja.jpg (64.06 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vesna Kozjak   datum: 1. 4. 2016.

Školski list 5+


Državna matura

Projekti

SŠ Krapina je partner EU projekta
od 2017. do 2019. (24.mj.),
vrijednog 807.967,46 HRK
u potpunosti financiranim iz Europskog socijalnog fonda.


Debatni klub


e-Dnevnik & Android

Kliknite na gornju poveznicu ili pozicionirajte svoj QR čitač pametnog telefona na donji QR kod.


Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisne poveznice
Škola
 • MZOŠ
 • CARNet - Edu HR

Maturanti

Programeri
 • HSIN
 • HONI

Okolica


Vrijeme u Krapini

 
Vrijeme

Brojač posjeta




preskoči na navigaciju