Zbornik učeničkih eseja „Nemojte misliti, da ne znamo misliti…“ predstavljen u Zagrebu
Naša škola svake školske godine u mjesecu studenom obilježava Svjetski dan filozofije. Prošlog, 29. studenog obilježili smo taj dan jedanaesti put, temom Kreativnost…
Približili smo učenicima različite pristupe kreativnosti, između ostalog predstavljen je i zbornik učeničkih eseja prethodnih i sadašnje generacije: „Nemojte misliti, da ne znamo misliti…“
Eseje je izabrala i zbornik uredila Marija Lamot profesorica filozofije i sociologije.
Na Državnom stručnom skupu nastavnika filozofije i etike, održanom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, 15. veljače ove godine, zbornik je, profesorima filozofije i etike, predstavio prof. dr. sc. Hrvoje Jurić s Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Vrlo pohvalno izrazio se o ideji objavljivanja učeničkih eseja, te o realizaciji, tog nauma, u knjižici od stotinjak stranica, što je primjer prve publikacije te vrste u Hrvatskoj. Istaknuo je kako je u učiteljskom pozivu vrlo važno prepoznati učenike te ih voditi putem oblikovanja vlastitog mišljenja i osobnosti. Vlastitost mišljenja, i kritičko promišljanje realiteta, vidljivo je u učeničkim esejima. Uz prof. Jurića prisutnima se obratila i urednica zbornika Marija Lamot slijedećim riječima: „U zborniku učeničkih eseja, u uvodu, napisala sam: Najtužnije iskustvo nastavničkog posla je neprepoznavanje učenika. Naknadno prepoznavanje pogodi poput obrata u grčkoj tragediji jer zbog iznivelirane nastave nismo uspjeli uvidjeti učeničke sposobnosti, ni potaknuti ih da ih pokažu…“ i dalje: „Naslov zbornika, „Nemojte misliti, da ne znamo misliti“… otvara prostor za optimizam i vjeru u opstanak čovjeka i čovječnosti, u neuništivu vrijednost svakog čovjeka kao mislećeg bića, kao stvaraoca i sustvaraoca ljepote svijeta.“
Marija Lamot, prof. savjetnik
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |